Klantenservice

Hier kunt u meer lezen over de wijze waarop u: 

-Een artikel kunt bestellen 
-Een artikel kunt annuleren 
-Bijkomende kosten 
-Levertijd 
-Klachtenprocedure 
-Garantie 
-Ruilen 
-Retourneren 

Bestellen in onze webshop: 

Wanneer u een artikel wilt kopen klikt u op de winkelwagen. Zo kunt u meerdere artikelen in uw winkelwagen doen. Pas op het moment dat u naar afrekenen gaat en de bestelling afrond is het artikel daadwerkelijk voor u gereserveerd. Tijdens het winkelen kunt u tussentijds uw winkelwagen bekijken door in de rechter bovenhoek op de winkelwagen te klikken. Wanneer u klaar bent met winkelen kunt u ook op deze manier de bestelling bevestigen. U wordt vervolgens verzocht om uw NAW gegevens in te vullen, u kunt nu de bestelling afronden en aangeven op welke manier u wenst te betalen. In elk veld kunt u nog wijzingen doorvoeren.  Wanneer u eenmaal in de betaalmodule zit kunt u geen wijzigingen meer doorvoeren. 

Een betaald artikel is niet leverbaar: 

Het kan voorkomen dat een besteld artikel niet leverbaar blijkt te zijn. In dat geval wordt het aankoopbedrag gecrediteerd. 

Annuleren van de bestelling: 

Wanneer u een bestelling wilt annuleren vragen wij dit binnen 24 uur te doen. Annuleren kan via info@botanicliving.nl 

Het kan voorkomen dat er een fout is gemaakt op de website in het aanbod of prijzen. Hiervoor is BotanicLiving niet aansprakelijk en zal de klant direct informeren wanneer hier sprake van is. 

Bijkomende kosten: 

Alle producten die vermeld zijn op de website van BotanicLiving zijn inclusief btw en inclusief verzendkosten (Nederland, Nederland, België, Duitsland en Luxemburg) voor overige landen €25,00 in rekening gebracht.  Verzending gaat met Myparcel via PostNL. In de betaalmodule staan de verzendprijzen vermeld.  

Wanneer wij het pakket versturen ontvangt u een email met de factuur van uw bestelling en het track & trace nummer waarbij u het pakket kunt volgen. Bij afwezigheid wordt het pakket bij de buren afgegeven. 

Betaalopties: 

– per bankoverschrijving, hier worden € 4,50 administratiekosten extra berekend om in de gaten te houden of u daadwerkelijk het bedrag overmaakt op onze rekening 

– met ideal 

Levertijd: 

De levertijd van onze artikelen zijn 6-9 werkdagen. 

Klachtenprocedure: 

Wanneer u niet tevreden bent over een artikel kunt u te allen tijde bij ons terecht. En zullen dan trachten dit naar alle redelijkheid oplossen. Wel willen wij u erop wijzen dat Je bestelling pas in productie wordt genomen wanneer je jouw gemaakte keuzes hebt doorgegeven en de bestelling geplaatst hebt. Omdat elk stuk uit de collectie van BotanicLiving op maat gemaakt wordt, vervalt het herroepingsrecht. Een bestelling kan dus niet geretourneerd worden. Om zeker te zijn van je keuze, kan je ons een foto mailen van je interieur. We sturen je dan een foto terug met het gekozen werk zodat je een goed beeld krijgt. Als je andere vragen hebt, mag je ons natuurlijk ook altijd contacteren. 

Wij willen u graag informeren over uw rechten en onze klachtenprocedure. 

Wat moet u doen? 

  • Stuur een emailbericht naar info@botanicliving.nl 
  • Omschrijf duidelijk waar de klacht over gaat en maak bij beschadiging van een artikel 3 duidelijke foto’s bij daglicht en voeg deze als bijlage in de email 
  • Vermeld uw persoonsgegevens, telefoonnummer en artikelnummer. 

Binnen 3 werkdagen ontvangt u een bevestiging dat uw klacht in goede orde is ontvangen met daarbij de informatie over de verdere procedure. 
Indien nodig nemen wij telefonisch contact op voor nadere toelichting van de klacht. 

Op basis van de verzamelde gegevens wordt gekeken hoe de klacht het beste opgelost kan worden en ontvangt u binnen 14 dagen hier een voorstel voor per e-mail. 

Wanneer u niet tevreden bent met dit voorstel dient u binnen 4 weken per email te reageren op dit voorstel. 

Er zal telefonisch contact opgenomen worden. In dit gesprek wordt een nieuw oplossingsvoorstel gedaan. Indien daarmee een bevredigende oplossing gerealiseerd wordt zal BotanicLiving dit schriftelijk bevestigen. 

Indien er geen oplossing volgt wordt na 14 dagen een definitief voorstel gedaan door BotanicLiving, daarbij wordt dan aangegeven op welke wijze een 3de partij kan worden ingeschakeld. 

Garantie: 

BotanicLiving levert graag kwaliteit. BotanicLiving garandeert dat de producten die geleverd worden aan alle normen en eisen voldoen. Dit betekent dat u het recht heeft op een goed product. U kunt hier alles over nalezen op: Rijksoverheid/Wettelijke garantie
Wanneer er een gebrek is aan een artikel voor of tijdens in gebruikname dan verzoeken wij dit direct te melden. Dit kan doormiddel van een email te sturen naar: info@ BotanicLiving.nl. 
Zorg dat u de aankoopbon altijd goed bewaart, alleen deze aankoopbon geeft u garantie. 

De duur van deze garantie is 6 maanden. Deze termijn doet niets af aan de  […]

De klacht is niet gegrond wanneer: 

-beschadiging als gevolg van niet (juist) in acht nemen van het product. 
-beschadiging door opzet of nalatigheid 
– verkeerd gebruik 
– verandering of reparatiewerkzaamheden die de klant zelf of door derden op ondeskundige wijze en zonder toestemming van 
BotanicLiving heeft uitgevoerd. 
 

Wij zijn telefonisch te bereiken op 0031 (0)299479784 (er worden geen telefoonkosten in rekening gebracht) 

BotanicLiving-www.botanicliving.nl-info@botanicliving.nl